مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-07سياسي

دانشجویان ایران با رشادت خود سرآغاز تحولی به نام انقلاب اسلامی بودند


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: دانشجویان با فداکاری و رشادت و با ریختن خونشان سرآغاز حرکتی نو در مسیری شدند که با پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسید.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: دانشجویان با فداکاری و رشادت و با ریختن خونشان سرآغاز حرکتی نو در مسیری شدند که با پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسید.

حمید جهانشاهی، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در آستانه فرا رسیدن شانزدهم آذرماه و “روز دانشجو” پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، متن پیام بدین شرح است: 16 آذر ماه، گرامیداشت ایثار و مقاومت دانشجویان شهیدی است که یاد و خاطره شان با از خودگذشتگی در دانشگاه، جاوید و ماندگار شده است.

دانشجویان با فداکاری و رشادت و با ریختن خونشان سرآغاز حرکتی نو در مسیری شدند که با پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسید.

بی تردید دانشجویان سهم بسزایی در رشد و پیشرفت جامعه ایفا می کنند و حضور پر رنگ آنها در زمینه های مختلف توانسته موفقیت و سربلندی کشور را به دنبال داشته باشد.

استان پهناور و عزیز ما نیز همواره مدیون تلاش ها، از خودگذشتگی ها، حماسه و ایثار دانشجویان و دانشگاهیان پرتلاشی بوده که در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان ایران با رشادت خود سرآغاز تحولی به نام انقلاب اسلامی بودند

دانشجویان ایران با رشادت خود سرآغاز تحولی به نام انقلاب اسلامی بودند