مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-07سياسي

انتقاد حتی با صدای بلند می تواند مسیر ما را اصلاح کند


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در فضای دانشگاه دید ما باید این باشد که دانشجو با صدای بلند ما را نقد کند و ما در دانشگاه نقدهای دانشجویان را بپذیریم و به آن ها خرده نگیریم اما این در حالی است که ما از اینکه دانشجو با صدای بلند ما را نقد کند، - ترسیده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسینی مطلق، با حضور در تحریریه ایسنا، به مناسبت 16آذرماه روز دانشجو، در تشریح رویکرد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به دانشجویان و دانشگاه، اظهار کرد: ما باید اعتراف کنیم که یک اشتباه استراتژیک انجام داده ایم و آن این است که نیازهای فطری دانشجویان که یکی از آن ها ازدواج است را نتوانسته‎ ایم جامه عمل بپوشانیم.

توسط نهاد شعار ازدواج آسان و انتخاب آگاهانه چند سالی است که مطرح شده، اما در حد شعار باقی مانده است.

وی ادامه داد: ما تقریباً از دو سال گذشته در استان این اقدام را آغاز کردیم و جمعیت فرادانشگاهی هم برای این فعالیت در نظر داریم.

چطور می شود که اسلام تأکید به ازدواج آسان، آگاهانه و بهنگام دارد، اما ما با مشکل افزایش سن ازدواج جوانان مواجه هستیم، البته کرونا بسیار مصیبت داشت، اما برکاتی هم به همراه داشت و باعث شد از بعضی هزینه های اضافی و فرهنگ های غلطی که درخصوص ازدواج وجود داشت، دور شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حتی با صدای بلند می تواند مسیر ما را اصلاح کند

انتقاد حتی با صدای بلند می تواند مسیر ما را اصلاح کند