مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-07سياسي

رویکرد جهادی محور جذب دانشجویان به کانون مساجد است


حجت الاسلام ارزانی با اشاره به نگرش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در فعالیت ها گفت: جوان گرایی و رویکرد جهادی دو محور مهم در جذب دانشجویان به کانون های مساجد است.

- ، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، ضمن گرامیداشت 16 آذر (روز دانشجو)، به نقش جامعه ساز دانشجویان اشاره کرد و گفت: ایران اسلامیِ امروز حاصل تلاش ها، علم اندوزی ها و حرکت رو به جلویی است که دانشجویان انقلابی رقم زدند؛ چه آن زمان که سنگر دانشگاه را برای دفاع از میهن ترک کرده و به جبهه رفتند و چه امروز که با فتح قله های علم و دانش در رشته های مختلف برای کشور افتخارآفرینی می کنند.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در دیدار با دانشجویان نسبت به جایگاه، تاثیر فعالیت ها و وظایف این قشر فرهیخته، سخنانی را بیان فرموده اند؛ از جمله اینکه معظم له بیان کردند که: جنبش دانشجویی در کشور ما در تاریخِ ثبت شده و شناخته شده ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و به شدت عدالتخواه بوده است .

این سخن را می توان به عنوان توصیفی از دانشجوی ایرانی و شناسنامه دانشجوی ایرانی دانست.

وی گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز دانشجویان در سطح کشور وظیفه خطیری دارند و باید در راستای تحقق هدفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جهادی محور جذب دانشجویان به کانون مساجد است

رویکرد جهادی محور جذب دانشجویان به کانون مساجد است