مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-07سياسي

دانشجو می تواند گره های کشور را باز کند


سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان گفت: دانشجوی آگاه، با بصیرت، پرتلاش و پر امید، می تواند بسیاری از گره های کشور را باز کند، مسئولان را به حرکت وادار کند و نقش روشنگری برای دیگر مردم جامعه را به عهده بگیرد.

- مهدی شاکران در گفت وگو با ایسنا درباره روز 16 آذر روز دانشجو، اظهار کرد: روز دانشجو را می توان نماد بصیرت و آگاهی این قشر از جامعه و پاسداشت استکبارستیزی و ایستادگی در برابر قلدرهایی دانست که می خواهند دنیا را به استثمار بکشند.

حرکت آن روز دانشجویان و خون آن عزیزانی که در سال 1332 ریخته شد ناشی از روحیه عدالت خواهی و استقلال طلبی دانشجویان است و هرسال پیام آگاهی، آزادگی و استقلال طلبی را به جامعه و کشور مخابره می کند.

وی افزود: سؤال مهم اینجاست که آیا در دنیای امروز مستکبران و آن قلدرهایی که می خواهند بر جهان سلطه یابند دیگر وجود ندارند؟ آیا دیگر لشکرکشی به کشورها، تجاوز و غارت ملت ها و دخالت مستقیم و غیرمستقیم در امور کشورها توسط آمریکا و ایادی آن وجود ندارد؟ می بینیم که همچنان آن خوی به استثمار کشیدن ملت ها در آنها وجود دارد و خوش خیالی است که گمان کنیم آنها تغییر رویه داده اند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: بنابراین باید پیام روز دانشجو هرسال به جامعه رسانده و یادآوری شود که آمریکا در این کشور کودتا کرد و دولت یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو می تواند گره های کشور را باز کند

دانشجو می تواند گره های کشور را باز کند