مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-07سياسي

زارع پور: شبکه ملی اطلاعات محور فعالیت های وزارت ارتباطات است


وزیر ارتباطات با بیان اینکه محور فعالیت ها در دور جدید وزارت ارتباطات شبکه ملی اطلاعات است، گفت: شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیر ساخت فضای مجازی کشور یکی از مهم ترین و راهبردی ترین طرح هایی است که باید به سرعت اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری امروز (سه شنبه 16 آذرماه) در صحن علنی مجلس با بیان اینکه محور فعالیت ها در دور جدید وزارت ارتباطات شبکه ملی اطلاعات است، اظهار داشت: وزارت ارتباطات و فناوری، وزارت توسعه شبکه ملی اطلاعات خواهد بود و همه بخش های این وزارتخانه باید نقش و وظایف خود را در تحقق این شبکه ببینند.

وی افزود: همان طور که از روز اول عرض کردم مسئولیت این کار برعهده من خواهد بود و برای آن ساز وکار پیش بینی کرده ام و شورایی تحت عنوان شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات تشکیل شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری تصریح کرد: شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیر ساخت فضای مجازی کشور یکی از مهم ترین و راهبردی ترین طرح هایی است که باید به سرعت اجرایی شود البته با وجود همه زحماتی که در گذشته کشیده شده وضعیت مطلوبی در این حوزه نداریم.

 زارع پور گفت: بیش از 10 سال است که شبکه ملی اطلاعات در کشور مطرح است اما به تازگی سال گذشته و در شهریور ماه شورای عالی فضای مجازی تکلیف دستگاه ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: شبکه ملی اطلاعات محور فعالیت های وزارت ارتباطات است

زارع پور: شبکه ملی اطلاعات محور فعالیت های وزارت ارتباطات است