مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-07پزشكي

کنترل الکترونیک واکسن نزده ها و کرونا مثبت ها


معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت جزییات اجرا و جرایم متخلفان در طرح محدودیت هوشمند کرونا را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهندس محسن فرهادی در گفت وگو با ایسنا، درباره طرح محدودیت هوشمند کرونا، گفت: مصوبه ششم آذر ستاد ملی مبارزه با کرونا به این طرح اشاره دارد و این طرح که از روز گذشته (15 آذر) آغاز شد بر مبنای واکسیناسیون و اجرای پروتکل های بهداشتی است.

پنج الزام اساسی در اجرای مدیریت هوشمند کرونا وی افزود: با توجه به افزایش پوشش واکسیناسیون مقرر شد روش کنترل ها و نظارت ها تغییراتی داشته باشد.

این طرح 5 الزام اساسی دارد که یکی از آنها برای کارکنان دولت و مورد دوم برای واحدهای صنفی، صنعتی و کارگاهی، مورد سوم برای مراکز آموزشی، مورد چهارم برای مناسبت های ملی، مذهبی و آیینی و مورد پنجم مربوط به ترددها است.

وی افزود: دستورالعمل مربوطه برای پنج مورد ذکر شده خود به دو گروه خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان تقسیم می شود و ارائه دهندگان خدمت از 15 آذر موظف هستند خدمت خود را به کسانی ارائه دهند که اولا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و دوما واکسن زده باشند.

کنترل الکترونیک واکسن نزده ها و کرونا مثبت ها فرهادی تاکید کرد: زمینه اجرای طرح بر سامانه استوار است؛ یعنی کنترل ها سامانه ای و الکترونیک است به طور مثال اگر قرار است به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل الکترونیک واکسن نزده ها و کرونا مثبت ها

کنترل الکترونیک واکسن نزده ها و کرونا مثبت ها