مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-07اقتصادي

اجرای طرح «طاها» در سطح بازار استان همدان


مدیرکل استاندارد استان همدان از اجرای طرح «طاها» به منظور نظارت بر محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری عرضه شده در سطح بازار استان همدان خبر داد.

- همدان- مدیرکل استاندارد استان همدان از اجرای طرح طاها به منظور نظارت بر محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری عرضه شده در سطح بازار استان همدان خبر داد.

به گزارش، محمد مددی در جمع خبرنگاران مطرح کرد: در راستای حفظ سلامت و ایمنی مصرف کنندگان و به منظور کنترل کیفیت کالاهای عرضه شده با علامت استاندارد در سطح بازار استان، طرح طاها به جهت نظارت بر محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری عرضه شده در بازار از مراکز عرضه و فروش در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه کنترل کالاهای مشمول استاندارد در شبکه توزیع استان از طرف اداره کل استاندارد استان همدان انجام می شود، تشریح کرد: در این طرح بازرسان اداره کل استاندارد استان همدان با مراجعه به واحدهای صنفی و مراکز فروش، ضمن ارائه آموزش در خصوص نحوه ی اصالت سنجی محصولات مشمول مقررات اجباری، کالاهای غیر استاندارد را شناسایی و از چرخه عرضه در بازار خارج کردند.

مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه تا تاریخ پانزدهم آذرماه امسال حدود 6 هزار بازرسی از سطح بازار استان همدان صورت پذیرفته است، اعلام کرد: این بازرسی ها از انواع واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «طاها» در سطح بازار استان همدان

اجرای طرح «طاها» در سطح بازار استان همدان