مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-07اقتصادي

مجموعه مقالات همایش تاریخ فرهنگی در ایران کتاب شد


مجموعه مقالات همایش بین المللی تاریخ فرهنگی در ایران با عنوان «تأملاتی در تاریخ فرهنگی و حوزه های موضوعی آن» توسط انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به صورت کتاب منتشر شد.

- ، مجموعه مقالات همایش بین المللی تاریخ فرهنگی در ایران با عنوان تأملاتی در تاریخ فرهنگی و حوزه های موضوعی آن با گردآوری و تدوین محمدامیر احمدزاده به تازگی توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با قیمت 125 هزار تومان منتشر شده است.

این همایش با هدف تولید محتوای مرتبط با مباحث و رویکردهای تاریخ فرهنگی در چهاردهم اسفند 1397 در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد و مورد استقبال پژوهشگران و استادان رشته های تاریخ، مطالعات فرهنگی، جامعه شناسی و ادبیات قرار گرفت.

وجه بینارشته ای رویکرد تاریخ فرهنگی باعث شد تا در عرصه های مختلف به مثابه روش و رویکرد مورد استفاده قرار گیرد.

این اثر بنا به اقتضائات موجود در جامعه علمی (اهل تاریخ و جامعه شناسی) فراهم شده و تصمیم دارد تا کاربست رویکردهای جدید به مفهوم عمیق تر و گسترده تری از معرفت میان رشته ای کمک کند.

فهرست عناوین این کتاب به ترتیب زیر است: مقدمه فصل اول: بایسته های مفهومی – نظری تاریخ فرهنگی تاریخ ادبیات؛ دریچه ای بر تاریخ عواطف/ دکتر تقی پورنامداریان مسئله حافظه و مسئله شناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه مقالات همایش تاریخ فرهنگی در ایران کتاب شد

مجموعه مقالات همایش تاریخ فرهنگی در ایران کتاب شد