مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-07اقتصادي

صدور 687 جواز تاسیس و طرح توسعه در استان زنجان


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی هشت ماهه امسال 687 مورد جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر شده است.

- علی کلانتری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی هشت ماهه امسال 687 مورد جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر شده که سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر 137 هزار میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های به عمل آمده، با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای 14 هزار و 764 نفر در استان فراهم می شود، افزود: عمده جوازهای تاسیس صادره مربوط به محصولات کانی غیرفلزی، محصولات فلزی فابریکی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، ماشین آلات و دستگاه های برقی و محصولاتی از لاستیک و پلاستیک است.

این مسئول با اشاره به وضعیت موجود صدور جوازهای تاسیس در استان گفت: تاکنون 1440 جواز تاسیس و طرح توسعه در استان با پیش بینی سرمایه گذاری 433 هزار میلیارد ریال صادر شده که پیش بینی اشتغال زایی این طرح های صنعتی بالغ بر 54 هزار و 390 نفر است.

معاون امور صنایع استان با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در استان، تصریح کرد: طی هشت ماهه امسال شاهد رشد 165 درصدی سرمایه گذاری واحدهای صنعتی در استان بودیم که در این مدت 35 هزار و 405 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت صورت گرفته که منجر به راه اندازی واحدهای صنعتی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 687 جواز تاسیس و طرح توسعه در استان زنجان

صدور 687 جواز تاسیس و طرح توسعه در استان زنجان