مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 23:452021-12-06سياسي

بزرگداشت سردار سلیمانی در استان اردبیل اجتماع محور برگزار می شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: بزرگداشت سردار سلیمانی به صورت اجتماع محور و با مشارکت همه اقشار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، رضوان باقلاچی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که با محوریت هماهنگی بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، استفاده از ظرفیت های مردمی را در برگزاری برنامه های بزرگداشت مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد:  بزرگداشت سردار سلیمانی به صورت اجتماع محور و با مشارکت همه اقشار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های فرهنگی و مرتبط، برنامه های خود را به دبیرخانه بزرگداشت سردار سلیمانی ارسال کنند، خواستار استفاده از نظرات اقشار مختلف در برنامه ریزی برای برگزاری این بزرگداشت شد.

باقلاچی اظهار کرد: لازم است خدمات اجتماعی هم که به مردم ارائه می شود به نام شهدا مزین شود تا فرهنگ سازی های لازم در خصوص انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به مردم و نوجوانان انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه کنگره بزرگداشت شهدای استان انجام نشده، برنامه ریزی برای اجرای باشکوه این کنگره در سال آینده ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت سردار سلیمانی در استان اردبیل اجتماع محور برگزار می شود

بزرگداشت سردار سلیمانی در استان اردبیل اجتماع محور برگزار می شود