مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 21:502021-12-06سياسي

افزایش همکاری هلال احمر ایران و مالی در آفریقا


جلسه مشترک سفارت و وزارت امور خارجه مالی و هلال احمر ایران با هدف گسترش همکاری میان سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور مالی در موضوعات مربوط به مراکز درمانی هلال احمر ایران در قاره ی آفریقا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جلسه مشترک معاونت امور بین الملل با حضور محمود محمد، مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه مالی، احمدو برازی مایگا، نفر دوم سفارت جمهوری مالی در تهران، حسین طالشی صالحانی، کاردار ایران در کشور مالی و دکتر علیرضا عنبری، مدیر کل سلامت خارج از کشور جمعیت هلال احمر ایران، در محل معاونت امور بین الملل و حقوق بشردوستانه این جمعیت برگزارشد.

در این دیدار منصوره باقری، معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه با اشاره به حضور جمعیت هلال احمر در کشور های مختلف از جمله قاره ی آفریقا با فعالیت مراکز درمانی در این کشور ها گفت: امیدواریم همکاری های آتی جمعیت های ملی با حمایت دولت های ایران و مالی هم شکل بگیرد.

در ادامه، دکتر علیرضا عنبری، مدیر کل سلامت خارج از کشور جمعیت هلال احمر هم با اشاره به اقدامات مراکز درمانی این جمعیت در خارج از ایران، چالش های این مراکز را اینطور عنوان کرد: در خصوص فعالیت مراکز درمانی همواره با چالش هایی از جمله مشکلات مربوط به صدور مجوز های لازم برای ارسال دارو و تجهیزات پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری هلال احمر ایران و مالی در آفریقا

افزایش همکاری هلال احمر ایران و مالی در آفریقا