مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 20:552021-12-06سياسي

خروجی های آموزش و پرورش باید متناسب با نیازهای زمان باشد


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر شبهات مطرح در فضای مجازی را به درستی برای دانش آموز پاسخ ندهیم، به مرور شاهد تراکم این شبهات در ذهن او خواهیم بود که در نتیجه منجر به جذب دانش آموز به سخنان جذاب و توخالی خواهد شد.

- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر شبهات مطرح در فضای مجازی را به درستی برای دانش آموز پاسخ ندهیم، به مرور شاهد تراکم این شبهات در ذهن او خواهیم بود که در نتیجه منجر به جذب دانش آموز به سخنان جذاب و توخالی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: این وزارتخانه نهادی بی بدیل در ایجاد سرمایه اجتماعی است.

نیروی انسانی نقش مؤثری در پیشرفت کشور دارد و آموزش و پرورش پایه گذار تربیت نیروی انسانی است.

وی مهارت آموزی را حلقه گمشده چرخه آموزشی کشور دانست و یادآور شد: مباحث نظری به تنهایی کافی نیست و مهارت آموزی به عنوان یک اصل اساسی باید مورد توجه قرار گیرد.

خروجی های آموزش و پرورش باید متناسب با نیازهای زمان آموزش دیده باشند و با واگذاری مسئولیت، از اعتماد به نفس کافی برخوردار شوند.

امام جمعه قم حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی را مستلزم نگاه ویژه مسئولان به آموزش و پرورش دانست و گفت: آینده جامعه در گرو نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی آن جامعه است و دست یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی های آموزش و پرورش باید متناسب با نیازهای زمان باشد

خروجی های آموزش و پرورش باید متناسب با نیازهای زمان باشد