مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 18:252021-12-06بين الملل

عراق اشغال یک روستا به دست داعش را تکذیب کرد


نهاد اطلاع رسانی امنیتی دولت عراق شایعه اشغال یک روستا در جنوب کرکوک به دست داعش را تکذیب کرد و گفت که با تلاش نیروهای ارتش و پیشمرگه امنیت به طور کامل به آنجا بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ستاد اطلاع رسانی امنیتی دولت عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که پس از تهدید داعش علیه روستای لهیبان در شمال این کشور امنیت به طور کامل به آنجا بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، این ستاد در بیانیه ای خبری گفت: نیروهای مشترک امنیتی در تلاش برای بازگرداندن اهالی روستای لهیبان از توابع سرکلان در شمال استان کرکوک هستند که روستاهای مجاور آن هدف حمله عناصر گروهک تروریستی داعش قرار گرفته بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای لشکر 14 از اعزام و استقرار به موقع ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه برای حفاظت از آنها، با وجود وعده های مقامات ارشد، دو روز پیش روستای محل زندگی خود را تخلیه کردند.

به گفته این منابع اهالی روستای لهیبان از این هراس داشتند که داعش نظیر حمله روزهای گذشته خود به روستاهای استان های نینوا، کرکوک و سلیمانیه که به کشته شدن بیش از 20 پیشمرگه و غیرنظامی منجر شد، به روستای آنها هم حمله کند.

برخی منابع عربی هم شامگاه یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که عناصر داعش با حمله به روستای لهیبان در جنوب کرکوک 16 منزل را در این روستا به آتش کشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق اشغال یک روستا به دست داعش را تکذیب کرد

عراق اشغال یک روستا به دست داعش را تکذیب کرد