مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-06بين الملل

دیدار چاووش اوغلو با یک چهره مخالف سوریه در دوحه


وزیر خارجه ترکیه امروز دوشنبه با «ریاض فرید حجاب» معارض برجسته سوری و از سرکردگان «ارتش آزاد سوریه» در دوحه پایتخت قطر دیدار و گفت وگو کرد.

- وزیر خارجه ترکیه امروز دوشنبه با ریاض فرید حجاب معارض برجسته سوری و از سرکردگان ارتش آزاد سوریه در دوحه پایتخت قطر دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در صفحه توییتر خود نوشت که در دیدار وی با ریاض فرید حجاب از معارضان و سرکردگان گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد سوریه ، آخرین تحولات سوریه را بررسی کرده است.

وزیر خارجه ترکیه صبح روز دوشنبه به همراه رجب طیب اردوغان رییس جمهوری این کشور برای برگزاری نشستی با موضوعات مختلف منطقه که به مدت دو روز ادامه دارد، وارد دوحه شد.

اردوغان تصریح کرد که در جریان سفرش به قطر، توافقنامه های متعددی در زمینه های به امضا خواهد رسید و قرار است از پایگاه نظامی ترکیه در قطر بازدید دیدار کند.

رییس جمهوری ترکیه صبح دوشنبه در رأس هیئتی بلند پایه برای انجام یک سفری رسمی و دیدار با مقامات کشور قطر، به شهر دوحه پایتخت این کشور وارد شد.

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه، علی بن احمد الکواری وزیر دارایی قطر، هاکان فیدان رییس سازمان اطلاعت ترکیه از جمله مقاماتی هستند که در فرودگاه بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار چاووش اوغلو با یک چهره مخالف سوریه در دوحه

دیدار چاووش اوغلو با یک چهره مخالف سوریه در دوحه