مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 16:402021-12-06بين الملل

آمادگی ایران برای میزبانی نشست سران آستانه در تهران


وزیر امور خارجه کشورمان بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی سران آستانه در تهران در سال آینده میلادی را تأکید کرد.

- ، در دیدار امروز حسین امیرعبداللهیان و فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه موضوعات مختلف دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن تأکید بر روابط راهبردی دو کشور بر ضرورت تمرکز ویژه بر ارتقاء روابط اقتصادی و تجاری یاد کرد و گفت: تبادل هیئت های مختلف در سطوح عالی طی چند ماه گذشته، افتتاح اولین مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در خارج در دمشق و برگزاری نمایشگاه بازرگانی ایران در سوریه در هفته گذشته که همراه با سفر وزیر صمت انجام شد، از عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همه جانبه روابط فی مابین حکایت دارد.

وزیر امورخارجه با محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه، حضور نظامی نیروهای بیگانه بدون هماهنگی و اجازه دولت سوریه را عامل نا امنی در منطقه و خصوصا در سوریه دانست.

امیرعبداللهیان با اشاره به ساز و کار آستانه به عنوان تنها ساختار کارآمد فعلی برای حل و فصل سیاسی موضوعات تحمیل شده به سوریه، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی سران آستانه در تهران در سال آینده میلادی را مورد تأکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای میزبانی نشست سران آستانه در تهران

آمادگی ایران برای میزبانی نشست سران آستانه در تهران