مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-06سياسي

دادستان کل کشور: هرکس از یک قاضی فسادی مستند سراغ دارد، به بنده گزارش دهد


دادستان کل کشور با تاکید بر خورد با فساد در درون دستگاه قضایی افزود: هرکسی از یک قاضی یا یک کارمند، فسادی را به صورت مستند سراغ دارد به بنده گزارش دهد و مطمئن باشید آن را رسیدگی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در مراسم روز دانشجو در مجتمع ولیعصر دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: شما دانشجویان گرانقدر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای روحیه دشمن شناسی و به دست آورد قطعا در برابر همه ناملایمات و سختی ها می تواند مقاومت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری تصریح کرد: اگر شما بقای کشور را با عزت و افتخار می خواهید و اگر دنبال راه امام راحل (ره) هستید باید خود را مجهز به قدرت علمی کنید که مورد توجه اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه قدرت استکباری علم دارد، لیکن تزکیه ندارد، افزود: هر جامعه ای اگر علم داشت، اما تزکیه نداشت تبدیل به استکبار و امریکا می شود.

دادستان کل کشور تصریح کرد: شما دانشجویان آینده ساز کشور هستید و سال های آینده، شما باید کشور را اداره کنید لذا امید است قدرت سازندگی در بسیج، بتواند اثر ارزشمند خود را بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: هرکس از یک قاضی فسادی مستند سراغ دارد، به بنده گزارش دهد

دادستان کل کشور: هرکس از یک قاضی فسادی مستند سراغ دارد، به بنده گزارش دهد