مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-06سياسي

محتوای کتب درسی بر اساس فطرت پاک و معارف توحیدی تدوین شود


مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مطالب و محتوای کتاب های درسی باید بر اساس فطرت پاک و معارف توحیدی تدوین شود گفت: در تعلیم و تربیت نسل جدید به عنوان آینده سازان و وارثان انقلاب تمام امکانات به کار گرفته شود.

- ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مطالب و محتوای کتاب های درسی باید بر اساس فطرت پاک و معارف توحیدی تدوین شود گفت: در تعلیم و تربیت نسل جدید به عنوان آینده سازان و وارثان انقلاب تمام امکانات به کار گرفته شود.

آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش که در دفتر معظم له برگزار شد با بیان اهمیت آموزش و پرورش در اسلام اظهار داشت: بعثت انبیاء در راستای آموزش و رشد استعدادها و تزکیه و تعالی افراد جامعه بوده است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به جایگاه و اهمیت تربیت در اسلام بیان کرد: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نسبت به تعلیم و تعلم نسل جوانان و نوجوانان تأکید فراوان کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به جریان تمدن ساز اسلام افزود: دین مبین اسلام با تأکید بر علم آموزی و کسب دانش توانست در رشد علوم و پیشرفت مسلمانان تأثیر بسزایی بگذارد اما متاسفانه غرب این علوم را از مسلمانان گرفت و دوبار به صورت سکولار به آنان معرفی کرد، از این رو مطالب و محتوای کتاب های درسی باید بر اساس فطرت پاک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای کتب درسی بر اساس فطرت پاک و معارف توحیدی تدوین شود

محتوای کتب درسی بر اساس فطرت پاک و معارف توحیدی تدوین شود