موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-06سياسي

وزیر کشور: دولت سیزدهم هیچ چیز را وابسته به مذاکرات نمی داند


به هیچ وجه دولت سیزدهم هیچ چیز را وابسته به مذاکرات نمی داند و بودجه 1400 بر اساس این بسته شده که تحریم ادامه پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در کرمان راه افتاده و باید بیان و نوشته شود و اصولا کلید موفقیت شناخته شود.

وی با بیان اینکه ما در شهادت سلیمانی راه موفقیت را بار دیگر بازشناسی کردیم و محک جدیدی بود که راه سربلندی و پیروی ما از کجا می گذرد، ادامه داد: ایشان شاگرد مکتب امام خمینی (ره) و رهبر بودند.

وحیدی بیان کرد: شهید سلیمانی هیچ وقت نمرده و فکر و یاد ایشان مانده است، در زمان حیات ایشان این چنین بود ما نیز باید در مسیر ایشان برویم و حتما این شهر و استان به خود می بالد که چنین فرزندی دارد همان طور که شهید سلیمانی می بالید که فرزند این خاک است و وصیت کرد در اینجا به خاک سپرده شود.

وی تصریح کرد: برای انقلاب ما مهم و راهگشاست به خصوص ما که در مسؤولیت هستیم و احساس مسؤولیت در قبال این بار گران که باید به مقصد برسد، باید احساس کنیم و آگاهی داشته باشیم که چه دین بزرگی داریم.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه نمایندگان استان کرمان گفتند ما از کار زینی وند راضی هستیم و خوب کار کرده است و ما نظرمان این است وی بماند، ما هم گفتیم مسؤولی می خواهیم که کار انجام دهد و وقتی شما نمایندگان انقلابی و منتخب مردم این نظر را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: دولت سیزدهم هیچ چیز را وابسته به مذاکرات نمی داند

وزیر کشور: دولت سیزدهم هیچ چیز را وابسته به مذاکرات نمی داند