مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-06اقتصادي

پیچ و خم ادارات مانعی بر سر صادرات کارآفرینان


متاسفانه به رغم اینکه کشورهای منطقه طالب محصولات ما هستند ولی به حدی در پیچ و خم های اداری دولتی غرق هستیم که ما را خسته و کلافه کرده است.

- ایسنا/قم کارآفرین برجسته استان قم گفت: متاسفانه به رغم اینکه کشورهای منطقه طالب محصولات ما هستند ولی به حدی در پیچ و خم های اداری دولتی غرق هستیم که ما را خسته و کلافه کرده است.

دکتر عالمی آرانی، کارآفرین برجسته استان قم، امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران وفناوران برتر استان قم که در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: خام فروشی مشکل بزرگ ذهنی و اجرایی در کشور است.

وی اظهار کرد: همه دغدغه کشور فروش نفت شده است و میلیون ها تن سنگ آهن را که کشورهای دیگر با ارزش افزوده چند هزار برابری به ما می فروشند را دریافت می کنیم.

وی ادامه داد: یک شمش طلا کوچک وقتی به یک کارآفرین کوچک داده می شود از آن چند نعل اسب می سازد، یک کارآفرین دیگر با فناوری متفاوت این شمش را به هزاران سوزن طلایی مبدل می کند و ارزش افزوده چند برابری ایجاد می کند.

وی افزود: دانشگاه و یا کارآفرین دیگر این شمش را به عقربه های ساعت مبدل می کند و ارزش افزوده هزار برابری ایجاد می کند ولی ذهنیت ما در ایران خام فروشی و درآمد زایی روی نوسانات قیمت طلا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچ و خم ادارات مانعی بر سر صادرات کارآفرینان

پیچ و خم ادارات مانعی بر سر صادرات کارآفرینان