مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-06اقتصادي

نتایج اولیه پالایش متقاضیان مسکن از طریق سامانه ثبت نام اعلام می شود


رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: فرآیند بررسی و پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پروسه زمان بری است و ازدحام و مراجعه ثبت نام کنندگان به ساختمان این اداره کل موجب کندی و اختلال در این فرایند می شود.

- ایسنا/قم رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: فرآیند بررسی و پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پروسه زمان بری است و ازدحام و مراجعه ثبت نام کنندگان به ساختمان این اداره کل موجب کندی و اختلال در این فرایند می شود.

مهدی رحیمی راد، رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، بیان کرد: براساس آخرین گزارش گیری از سامانه، تاکنون بیش از 26 هزار متقاضی در سامانه مسکن ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود تا پایان مهلت یک ماهه ثبت نام این رقم افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به این که پالایش اولیه تمامی متقاضیان از طریق سامانه انجام می پذیرد افزود: به زودی نتایج اولیه از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه و مشاهده پروفایل خود از نتایج پالایش مطلع شوند.

رحیمی راد با بیان این که طی چند روز گذشته در دو ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان شاهد ازدحام و مراجعه مکرر ثبت نام کنندگان هستیم گفت: این مراجعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج اولیه پالایش متقاضیان مسکن از طریق سامانه ثبت نام اعلام می شود

نتایج اولیه پالایش متقاضیان مسکن از طریق سامانه ثبت نام اعلام می شود