مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-06سياسي

توقف ویلای 11 طبقه در ارتفاعات رامسر


رییس کل دادگستری مازندران، از اقدام فوری دادستان رامسر در صدور دستور توقف و جلوگیری از ادامه عملیات اجرایی در ساخت ویلای بلند مرتبه در ارتفاعات قلعه »مارکوه» این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری از اقدام فوری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامسر در صدور دستور توقف و جلوگیری از ادامه عملیات اجرایی در ساخت ویلای بلند مرتبه در ارتفاعات قلعه مارکوه رامسر خبر داد.

وی، ساخت دسازهای غیرمجاز در ارتفاعات و مناطق ییلاقی را تخریب بارز محیط زیست و منابع طبیعی دانست و گفت: با توجه به اینکه استان مازندران دارای طبیعت و مناظر زیبا نظیر کوه دریا و جنگل بوده  دست اندازی و تجاوز به منابع طبیعی از جرایم و تخلفات شایع در این استان بوده که قلعه مارکوه شهرستان رامسر نیز از این امر مذموم و ناپسند در امان نبوده است.

رییس کل دادگستری استان مازندران از ورود دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامسر در مراحل ابتدایی احداث این بنا خبرداد و تصریح کرد: پروانه ساخت این سازه در سال های گذشته توسط مراجع ذیربط صادر و در ابتدای سال جاری مبادرت به احداث بنا کرده که منجر به ایجاد آسیب به محیط زیست و منابع طبیعی اطراف پروژه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف ویلای 11 طبقه در ارتفاعات رامسر

توقف ویلای 11 طبقه در ارتفاعات رامسر