مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-06سياسي

زاکانی سمت جدیدی گرفت


نسبت به برنامه ­ریزی، سازماندهی و ارتقای آمادگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در صحنه یا منطقه وقوع حادثه را در شرایط اضطرار با تدابیر و اهتمام لازم اعمال کرده و به اینجانب گزارش کنید.

- وزیر کشور، علیرضا زاکانی شهردار تهران را به عنوان جانشین خود در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم احمد وحیدی خطاب به علیرضا زاکانی آمده است: به استناد تبصره (1) ماده (10) قانون مدیریت بحران کشور و بند یک مصوبه جلسه مورخ 3-9-1400 ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران، نظر به شرایط ویژه و اهمیت کلانشهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های شهرداری تهران و نیز شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده شما، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان جانشین رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران منصوب می کنم.

در حکم وزیر کشور آمده است: شایسته است با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور و همکاری استاندار تهران و مشارکت مؤثر و هدفمند عمومی و تعامل جامعه، بسیج توانمندی های موجود، امکانات و منابع بالقوه و تسریع در تصمیم گیری­ های به موقع و کارشناسی شده و با استفاده از توان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی سمت جدیدی گرفت

زاکانی سمت جدیدی گرفت