مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-06سياسي

پیشرو بودن بدنه دانشجویی را حفظ کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و در محل سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، - سخنگوی دولت در جمع دانشجویان گفت: توصیه من به شما دانشجویان این است که پیشرو بودن بدنه دانشجویی را حفظ کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و در محل سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: از اینکه امروز در جمع دانشجویان و در فضای دانشجویی قرار گرفته ام خیلی لذت بردم و امیدوارم که این ارتباطات حفظ شود.

فضای دانشجویی یک فضای پویا، جذاب و دلچسب است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید مفهوم 16 آذر را جدی بگیریم، افزود: 16 آذر نشان می دهد که ما در کشورمان 60 سال فعالیت دانشجویی جدی داشته ایم و بدنه دانشجویی کشورمان یک بدنه فعال، مطالبه گر، نترس، فعال و مقاوم بوده است.

جهرمی بیان کرد: وضعیت بدنه دانشجویی کشورمان در گذشته از لحاظ کمیت با حال حاضر خیلی فرق کرده است با این وجود امروز انتظار بیشتری از بدنه دانشجویی می رود به گونه ای که این بدنه باید در تمام موضوعات به نقش آفرینی بپرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرو بودن بدنه دانشجویی را حفظ کنید

پیشرو بودن بدنه دانشجویی را حفظ کنید