مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-06سياسي

تاکید بر ضرورت راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در دیدار با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر علمی و تخصصی بودن خدمات این سازمان بر ضرورت راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عباس مسجدی روز یکشنبه 14 آذرماه در دیدار با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی و پذیرش افراد به صورت بورسیه راهکاری برای جذب و رفع مشکل کمبود پزشک در مناطق محروم است که امیدواریم با کمک دولت و مجلس زمینه راه اندازی آن فراهم شود.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد هفت ماهه سازمان نکاتی را در خصوص رسیدگی به پرونده شخصیت، فرزندان اتباع بیگانه، موضوع سقط جنین درمانی و .

مطرح و تصریح کرد: سازمان پزشکی قانونی کشور به عنوان سازمانی خدمت رسان که سالانه به حدود 2 میلیون پرونده قضایی رسیدگی می کند، با کمبود اعتبار در بخش های مختلف مواجه است و همین موضوع در مقاطعی سازمان را در تأمین مواد و اقلام مصرفی مورد نیاز دچار مشکل می کند.

رییس سازمان پزشکی قانونی همچنین با اشاره به محدودیت منابع فوق العاده خاص کارکنان سازمان، اظهار داشت: با توجه به پرداختی محدود پزشکی قانونی به پرسنل و پزشکان تنها آیتمی که ممکن است موجب تقویت انگیزه آنان برای کار در پزشکی قانونی شود، پرداخت فوق العاده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ضرورت راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی

تاکید بر ضرورت راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی