مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-06سياسي

پوستر دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی رونمایی شد


پوستر دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران که با هدف ارتقا دانش و تعامل روابط عمومی ها و ثبت ایده های خلاق برگزار می شود، - ، سید مجید میرپویا بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی اظهار داشت: امروزه ارتباطات نقش مهمی در پیشرفت سازمان ها دارد و درواقع روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباطی سازمان با جامعه و رسانه ها ایفای نقش می کند.

وی افزود: هرچه این حلقه ارتباطی گسترده تر باشد روابط عمومی ها در اهداف خود موفق تر خواهند بود.

رییس شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان اصفهان گفت: برای تحقق اثرپذیری و گسترش ارتباطات روابط عمومی ها در جامعه باید از الگوهای خلاق استفاده کرد.

فاصله گرفتن از رویکردهای کلیشه ای در جشنواره ها وی با بیان اینکه این جشنواره ها در گذشته اغلب کلیشه ای و با رویکرد قدیمی برگزار می شدند، گفت: در این دوره از جشنواره سعی شده که تنها از ارائه ارزیابی عملکرد فاصله گرفت و به استقبال ایده های خلاق برود.

میرپویا ادامه داد: این جشنواره با ثبت ایده های خلاقانه فعالیت خود را آغاز کرده و مدیران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خصوصی با مراجعه به سایت مربوطه و ثبت ایده خلاقانه خود می توانند در این جشنواره شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی رونمایی شد

پوستر دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی رونمایی شد