مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-06سياسي

اعلام آمادگی دستگا ه های خدمات رسان جهت همکاری با شهرداری سی سخت در حفاری ها


دستگاه های خدمات رسان در جلسه کمیسون حفاری دنا جهت همکاری با شهرداری سی سخت اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه کمیسیون حفاری و هماهنگی با ادارات و دستگاه های حفار با حضور معاون فرماندار دنا، شهردار سی سخت، رییس شورای اسلامی شهر سی سخت و اعضای کمیسیون  به منظور مشخص شدن وضعیت حفاری های سطح شهر با در خواست شهردار و شورای شهر سی سخت و همکاری فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری دنا برگزار شد.

روستا معاون فرماندار دنا تعامل دستگاه ها با یکدیگر را موجب تسریع در کارها و صرفه جویی در هزینه ها و تسهیل در کار مردم دانست و گفت: برای هرگونه حفاری جهت احداث شبکه های گاز، آب، مخابرات و تأسیسات زیر بنایی دیگر باید مجوزات لازم و قانونی از ادارات ذی ربط اخذ شود.

در این جلسه حجت الاسلام تقی زاده ریاست شورای اسلامی شهر سی سخت ضمن برشمردن مشکلاتی که به واسطه حفاری ها و عدم ترمیم آنها در سطح شهر برای شهروندان به وجود آمده اصلاح منحول های  واقع در سطح شهر و نصب کنتورهای گاز مشترکین حادثه دیده در زلزله را خواستار شد.

کیانوش صیادی شهردار سی سخت عدم عقد قرارداد  شرکت های حفار با شهرداری و عدم همکاری  با شهرداری جهت انعقاد قرارداد را یکی از مشکلات پیش روی شهرداری و شهروندان در بحث حفاری ها و ترمیم آنها ذکر کرد و از شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دستگا ه های خدمات رسان جهت همکاری با شهرداری سی سخت در حفاری ها

اعلام آمادگی دستگا ه های خدمات رسان جهت همکاری با شهرداری سی سخت در حفاری ها