مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-06سياسي

دستگیری کارمند متخلف گلستانی در حال اخذ رشوه


رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به جدیت دستگاه قضا در برخورد با فساد اداری، گفت: کارمند متخلف ثبت اسناد و املاک استان گلستان دستگیر شد.

- حیدر آسیابی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه مردم امروز از همه ما انتظار دارند تا با جدی با هرگونه فسادی مبارزه و مقابله کنیم، اظهار کرد: دستگاه قضایی که خود را خادم مردم می داند در برخورد با متخلفان در هر جایگاهی که باشند هیچ کوتاهی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه عزم ما برای برخورد با فساد اداری در استان گلستان بسیار جدی است، افزود: ما معتقد هستیم برخورد با فساد هر قدر مقتدرانه تر و منطبق تر بر قانون باشد مردم را امیدوارتر کرده و بستر را برای رشد و توسعه پایدار استان هموارتر خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری کارمند متخلف ثبت اسناد و املاک این استان خبر داد و گفت: این فرد در ازای انجام وظایف قانونی خود که باید به صورت کاملا روتین آنها را انجام می داده، از مراجعان درخواست رشوه می کرده است.

آسیابی با تاکید بر اینکه با رصد اطلاعاتی کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان، این فرد در حال دریافت رشوه در بندرترکمن دستگیر شد، ادامه داد: بسیاری از این موارد توسط همکاری و اطلاع مردم عزیر به دستگاه قضایی و دستگاههای نظارتی شناسایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کارمند متخلف گلستانی در حال اخذ رشوه

دستگیری کارمند متخلف گلستانی در حال اخذ رشوه