مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-06دانش

جامعه دانشگاهی برای سایر اقشار الگو باشد


جامعه دانشگاهی باید برای سایر اقشار الگو باشد و همه انرژی دانشگاه برای دوام و بقای جمهوری اسلامی صرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدعلی زلفی گل،  در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه شیراز که به صورت بر خط برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه بدون دانشجو مانند کالبد بدون روح است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شیراز شهر شعر و شعور، ادب و اخلاق، ایمان و انصاف و محبت و مداراست و از افتخارات بزرگ زندگی من این است که بهترین دوران زندگیم را در دانشگاه شیراز گذرانده ام، چرا که دانشگاه شیراز محل کاشت اولین نهال تولید علم در کشور است و اساتید برجسته این دانشگاه بودند که جسارت و شجاعت به خرج دادند و برای اولین مرتبه در ایران، دوره های دکترا را تاسیس کردند.

زلفی گل ادامه داد: ما برای همیشه قدردان استادان و جامعه فرهیخته دانشگاه شیراز و روسای ادوار گذشته تا حال آن هستیم و ای کاش امروز فرزندان این سرزمین بدانند که جا پای چه افراد بزرگی می گذارند و میراث داران چه انسان های بزرگی هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از نوآوری های دیگر دانشگاه شیراز، وجود خوابگاه متاهلین برای دانشجوهای تحصیلات تکمیلی، دانست و گفت: این خط مشی دانشگاه شیراز باعث شده که ما به تاسی از آن به فکر ایجاد این خوابگاه ها در بقیه دانشگاه ها هم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه دانشگاهی برای سایر اقشار الگو باشد

جامعه دانشگاهی برای سایر اقشار الگو باشد