مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-06دانش

درصد زیادی از پایان نامه های دانشجویان کاربردی نیست


قائم مقام موسسه آموزش عالی کار قزوین با اشاره به اینکه متأسفانه درصد زیادی از پایان نامه ها کاربردی نیست؛ گفت: کارورزی و آموزش مهارت برای بازار کار از مواردی است که در موفقیت دانشجویان و جذب شدن به بازار کار تأثیرگذار بوده است؛ - در خصوص کاربردی شدن پایان نامه ها هم ایده هایی در دستور کار داریم که به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

حسن اسدی در نشست با اصحاب رسانه که امروز 15 آذر به مناسبت روز دانشجو در موسسه آموزش عالی کار قزوین برگزار شد، با اشاره به اهمیت تلاش برای افزایش خودباوری دانشجویان اظهار کرد: در حال حاضر 76 رشته با 2600 دانشجو در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در این موسسه در حال تحصیل هستند و در تلاش هستیم کارگاه های آزمایشگاهی را به صورت کامل تجهیز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 31 عضو هیئت علمی، 230 استاد مدعو و 30 کارمند در این موسسه در حال فعالیت هستند و چون در دانشگاه رکن اصلی هیئت علمی است تلاش می کنیم تا سال آینده تعداد هیئت علمی را به عدد 50 برسانیم.

قائم مقام موسسه آموزش عالی کار قزوین تأکید کرد: از مهر ماه سال گذشته تا مهر ماه 1400 تعداد دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه 1100 نفر بوده است.

سال گذشته در بین مراکز عالی غیرانتفاعی از نظر چاپ مقاله رتبه 80 را داشتیم که در حال حاضر این رتبه به 68 ارتقا پیدا کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد زیادی از پایان نامه های دانشجویان کاربردی نیست

درصد زیادی از پایان نامه های دانشجویان کاربردی نیست