مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-06اجتماعي

مازندران سایت دفن زباله مناسب ندارد


مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به نبود سایت دفن زباله در استان، گفت: سایت مناسب دفن زباله در مازندران نداریم و مشکلات پساب واحدهای تولیدی و زباله ها هم زمینه تخریب خاک محیط زیست را به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان، حسینعلی ابراهیمی ظهر امروز در همایش حفاظت از خاک در استان مازندران در محیط زیست، اظهار کرد: نقشی که بوته مرتعی در حفظ خاک دارد به هیچ وجه گیاهان بوته ای ندارد.

وی با اعلام اینکه برای جلوگیری از فرسایش خاک انتظار حمایت از رسانه ها داریم، گفت: کیفت و کمیت خاک در استان مازندران در حال تخریب است.

*سایت دفن زباله مناسب نداریم مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به نبود سایت دفن زباله در استان، اظهار کرد: سایت مناسب دفن زباله در مازندران ندارم و مشکلات پساب واحدهای تولیدی و زباله ها هم زمینه تخریب خاک محیط زیست را به همراه دارد.

وی با علام اینکه برای حفظ خاک نیاز به اقدام عملی است، گفت: در حوزه محیط زیست به دنبال حفظ کیفت خاک هستیم، متولیان بخش کشاورزی به دنبال حفظ کمیت خاک هستند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه آتش زدن کاه و کلش که زمینه کیفت خاک را از بین می برد، گفت: با همکاری مسؤولان دستگاه قضا زمینه کاهش آتش زدن کاه و کلش در استان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران سایت دفن زباله مناسب ندارد

مازندران سایت دفن زباله مناسب ندارد