مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-06اجتماعي

بارش برف در گردنه های لرستان/ آماده باش راهداران در محورهای مواصلاتی


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: از صبح امروز بارش برف در اکثر گردنه های استان آغاز شده و راهداران در طول محورهای اصلی مشغول برف روبی و خدمت رسانی به مردم هستند.

- ایسنا/لرستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: از صبح امروز بارش برف در اکثر گردنه های استان آغاز شده و راهداران در طول محورهای اصلی مشغول برف روبی و خدمت رسانی به مردم هستند.

عارف امرایی، اظهار کرد: از صبح امروز بارش برف در اکثر گردنه های استان آغاز شده که با حضور به موقع راهداران در طول محورهای اصلی و برف روبی و نمک پاشی سطح راه ها، تردد به صورت روان برقرار است.

وی با بیان این که بنا به اطلاعیه های هواشناسی از بامداد امروز 371 نیروی راهدار با 250 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورها آماده باش هستند، افزود: با توجه به تداوم برف و کولاک و لغزندگی محورها از مردم درخواست می شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، تأکید کرد: درخواست دیگر ما از مردم این است که درصورت سفر حتماً در تماس با سامانه 141 از وضعیت راه ها مطلع و تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ همراه داشته و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در گردنه های لرستان/ آماده باش راهداران در محورهای مواصلاتی

بارش برف در گردنه های لرستان/ آماده باش راهداران در محورهای مواصلاتی