مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-06سياسي

برگزاری برنامه «سفیران نشاط» ویژه روز معلولین در متروی تهران


سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: به مناسبت روز معلولین، ویژه برنامه «سفیران نشاط» به منظور نمایش توانمندی های هنرمندان توان یاب برگزار شد.

- ، سید محمد نقیب ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: جامعه معلولین عزیز بخشی از مسافران شهر زیرزمینی را شامل می شوند و شرکت بهره برداری متروی تهران همواره تلاش داشته تا شرایط مطلوب و مناسبی را برای رفاه حال این عزیزان در سامانه حمل و نقل متروی تهران فراهم سازد.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه سفیران نشاط در راستای نشاط و شادابی معلولان عزیز، به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت کانون سفیران نشاط با حضور جمعی از معلولین و خانواده هایشان برگزار شد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بیان کرد: در این برنامه کودکان و نوجوانان توان یاب با اجرای سرود و همخوانی و نمایش با شعار خواستن توانستن است، ما نشان می دهیم که می توانیم میزبان مسافران شهر زیرزمینی بودند و اجرای آنها مورد استقبال حاضرین در برنامه قرار گرفت.

نقیب یاد آور شد: نمایشگاه خیریه ای از هنرهای دستی، شامل سفال، نقاشی و خوشنویسی هنرمندان توان یاب در حاشیه برگزاری این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه «سفیران نشاط» ویژه روز معلولین در متروی تهران

برگزاری برنامه «سفیران نشاط» ویژه روز معلولین در متروی تهران