مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-06سياسي

مراسم ارتحال آیت الله نورالدین حیدری در سنندج برگزار شد


مراسم گرامیداشت ارتحال عالم روحانی و فقیه مجاهد حضرت آیت الله نورالدین حیدری زنجانی اولین نماینده حضرت امام خمینی (ره) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد.

- سنندج- مراسم گرامیداشت ارتحال عالم روحانی و فقیه مجاهد حضرت آیت الله نورالدین حیدری زنجانی اولین نماینده حضرت امام خمینی (ره) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز دوشنبه مهدیه سنندج میزبان صدها نفر از اقشار مختلف مردم کردستان بود که به احترام عالم فقید آیت الله نورالدین حیدری نماینده حضرت امام خمینی (ره) در سپاه کردستان در این محفل حاضر شده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله نورالدین حیدری در مهدیه سنندج اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب چندین بار در رابطه با تشییع جنازه حاج قاسم اشاره کردند که آن تشییع و حضور را دلیل بر پایبندی مردم به یک سری ارزش ها دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی افزود: امروز نیز خیل عظیم مردم کردستان در مراسم ارتحال این عالم فقید نشان از جایگاه ویژه ایشان در بین مردم کردستان و تقدیر کردستانی ها از خدمات چندین ساله ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ارتحال آیت الله نورالدین حیدری در سنندج برگزار شد

مراسم ارتحال آیت الله نورالدین حیدری در سنندج برگزار شد