مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-06سياسي

همراهی مردم با مسؤولین لازمه تحقق اهداف توسعه ای است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اظهار کرد: بیله سوار ظرفیت های بالقوه ای دارد که انتظار می رود با استفاده حداکثری از این پتانسیل ها و همراهی مردم با مسؤولین شاهد توسعه و پیشرفت منطقه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان بیله سوار اظهار کرد: دو مقوله محبت و کرامت از دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی است که در خطه بیله سوار با کمک های مومنانه و خیرخواهانه، نمود بیشتری داشته و مثال زدنی است.

وی با اشاره به اینکه نمره بلوغ سیاسی مردم در جامعه بسیار خوب است، افزود: تغییر و تحول و گردش نخبگان در پست های مختلف امری طبیعی است و این تحولات را باید به فال نیک گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه تک تک ما در قبال مردم در انجام کوچکترین وظیفه مسؤولیت داریم، بیان کرد: شهرستان بیله سوار معدن خزائن و گنجینه های بزرگی از جمله جوانان و نخبگان با ایده های بزرگ در عرصه علم، فرهنگ و ثروت است که استفاده از این ظرفیت و پتانسیل ها می تواند برای منطقه ثروت آفرین باشد.

قاسمیان ادامه داد: بیله سوار درحوزه کشاورزی، دامداری، ایجاد صنایع تبدیلی و گمرک، ظرفیت های بالقوه ای دارد که انتظار می رود با همراهی مردم با مسؤولین شاهد توسعه و پیشرفت این منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم با مسؤولین لازمه تحقق اهداف توسعه ای است

همراهی مردم با مسؤولین لازمه تحقق اهداف توسعه ای است