مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-06سياسي

همیاران طبیعت بازوی اصلی در حفظ و توسعه پایدار منابع طبیعی هستند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، گفت: همیاران طبیعت بازوی اصلی در حفظ، احیا و توسعه پایدار منابع طبیعی هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، گفت: همیاران طبیعت بازوی اصلی در حفظ، احیا و توسعه پایدار منابع طبیعی هستند.

شیرزاد نجفی، در بیست وهفتمین جلسه رسمی و عادی شورای اسلامی شهر خرم آباد، که با دستور کار ایجاد تعامل و ارتقاء همکاری های مشترک فی مابین شهرداری و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان برگزار شد، با ارائه گزارش کاملی از کارهای آبخیزداری که در طی سه سال گذشته تاکنون انجام شده است، اظهار کرد: بزرگترین پارک آبخیز کشور در قلعه گل با 20 هزار هکتار نقش مهمی در کنترل روان آب های جنوب شهر خرم آباد دارد که از شهرداری و شورای شهر می خواهم به دلیل نقش مهم این پارک، در تکمیل آن مشارکت کنند.

وی با اشاره به 13 حوزه کلان آبخیز شهر خرم آباد که تأثیر بسزایی در کنترل روان آب خرم رود دارند، عنوان کرد: زمین بهشت موعود در تملک شخص خاصی بود که با تلاش های شش ماهه توانستیم سند مالکیت شخص را باطل و آن را در اختیار شهرداری و سازمان آرامستان ها قرار دهیم.

نجفی با اشاره به کاهش حریق جنگل ها و مراتع در سال های گذشته، بیان کرد: برای حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی، بهره گیری از مشارکت جوامع محلی و مشارکت های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیاران طبیعت بازوی اصلی در حفظ و توسعه پایدار منابع طبیعی هستند

همیاران طبیعت بازوی اصلی در حفظ و توسعه پایدار منابع طبیعی هستند