مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-06پزشكي

رونمایی 7 دارو در دانشکده داروسازی کرج


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز از رونمایی 7 دارو در دانشکده داروسازی کرج خبر داد.

- ، شهرام صیادی صبح دوشنبه در مراسم رونمایی از 7 دارو و افتتاح مرکز تحقیقات زهر شناسی که در دانشکده داروسازی کرج برگزار شد، اظهار کرد: همواره یکی از دغدغه های بنده این بود که کارهای پژوهشی منطبق بر بالین باشد.

وی بیان کرد: امروز از بین 7 دارو، از دارویی به نام شیاف زنجبیل رونمایی شد و امید است اثر بخشی آن در بین بیماران تجربه شده باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اثر بخشی داروی شیاف زنجبیل، تصریح کرد: این دارو می تواند در درمان و کاهش درد بعد از عمل سزارین خانم های باردار مؤثر واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است این انطباق بین پژوهش و بالین ایجاد و اثر بخشی آن به گونه ای باشد که ناچار نباشیم از اقدامات بی حسی و داروهای خارجی در بی حسی عمل سزارین استفاده کنیم.

صیادی متذکر شد: از تولید کنندگان این دارو قدردانی می کنم امید است شاهد موفقیت های بیش از پیش داروسازان در این عرصه باشیم.

گفتنی است در این مراسم از 7 دارو به نام های فرمولاسیون شیاف زنجبیل، فرمولاسیون ماسک صورت با منشأ عصاره سویا، فرمولاسیون خمیر دندان بر پایه عسل، صمغ عربی، پرسیکا و دارچین، قرص گونه ای مخاط چسب کورتیزون، فرمولاسیون فرآورده موضعی ضد برص از پوست گردو، حنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی 7 دارو در دانشکده داروسازی کرج

رونمایی 7 دارو در دانشکده داروسازی کرج