مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-06ورزشي

وزیر خارجه سابق ونزوئلا نامزد انتخابات فرمانداری شد


نیکولاس مادورو، وزیر خارجه سابق دولتش را برای کاندیداتوری انتخابات ویژه فرمانداری در ایالت باریناس برگزید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، خورخه آریزا وزیر خارجه سابق ونزوئلا پس از آن از سوی نیکولاس مادورو، رییس جمهوری این کشور برای کاندیداتوری در این انتخابات تعیین شد که آرجنیس چاوز، یکی از برادران هوگو چاوز، رهبر فقید ونزووئلا از تصمیمش برای کناره گیری از این سمت و عدم رقابت در انتخابات فرمانداری این ایالت خبر داد.

مادورو از طریق ویدئوکنفرانس در ورزشگاهی در ایالت باریناس و با حضور حامیانش، آریزا را کاندیدای حزب حاکم برای شرکت در این انتخابات معرفی کرد.

معرفی این کاندیدای جدید کمتر از یک هفته پس از آن صورت گرفت که دادگاه قانون اساسی ونزوئلا فردی سوپرلانو ، کاندیدای رقیب را در حالی رد صلاحیت کرد که وی در شمارش رای پیشرو بود؛ اقدامی که اپوزیسیون آن را شرایط نابرابر انتخاباتی اعلام کردند.

خورخه آریزا گفته است: رییس جمهوری من را برای این پست انتخاب کرد تا گوش شنوایی برای همه باشم و این کار را انجام می دهیم چون همه در دولت باید به مردم باریناس گوش دهند.

حرف های زیاد باید گفته شود.

این ایالت واقع در شمال غرب ونزوئلا مدت هاست که محل فعالیت حامیان چاوز بوده و برای همین پیروزی کاندیدایی از سوی حزب رقیب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه سابق ونزوئلا نامزد انتخابات فرمانداری شد

وزیر خارجه سابق ونزوئلا نامزد انتخابات فرمانداری شد