مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-06اقتصادي

تبدیل بیش از 50 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در اهواز


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه برق، بیش از 50 هزار متر شبکه سیم مسی در شمال شرق اهواز به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه برق، بیش از 50 هزار متر شبکه سیم مسی در شمال شرق اهواز به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

مهرداد فارسی مدان با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای طرح ملی کاهش تلفات انرژی، افزایش پایداری و رسیدن به 99 دقیقه خاموشی به ازای هر مشترک در سال، مقدار 50 هزار و 76 متر کابل خودنگهدار از تیرماه تا پایان آبان ماه سال جاری در شمال شرق اهواز نصب شده است.

وی با اشاره به مزایای بکارگیری کابل های خودنگهدار در شبکه برق افزود: استفاده از این نوع کابل ها باعث افزایش تاب آوری، کاهش استفاده غیرمجاز از برق، بهینه سازی شبکه فشار ضعیف، کاهش حوادث، کاهش هزینه شاخه زنی، کم شدن خطر آتش سوزی در مناطق پردرخت و کمک به زیبایی مبلمان شهری می شود.

فارسی مدان خاطرنشان کرد: عملیات تبدیل سیم به کابل در مناطق تحت پوشش منطقه پنج واقع در شمال شرق اهواز در حال حاضر به 80 درصد رسیده و در بعضی مناطق مانند زیتون، بهزادشهر، ملی راه و کوی شاهد به طور 100درصد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل بیش از 50 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در اهواز

تبدیل بیش از 50 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در اهواز