مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-06اقتصادي

ارائه محصولات تولیدی زنان روستایی در همایش کارآفرینی سیستان و بلوچستان


مسئول امور زنان مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: بیش از 200 محصول تولیدی اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در اولین همایش کارآفرینی زنان سیستان و بلوچستان ارائه شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مسئول امور زنان مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: بیش از 200 محصول تولیدی اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در اولین همایش کارآفرینی زنان سیستان و بلوچستان ارائه شد.

نسرین آذرنوش در گفت وگو با ایسنا افزود: در این همایش که به همت استانداری و دانشگاه سیستان و بلوچستان در محل تالار فردوسی دانشگاه برگزار شد جمعی از اعضای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی و تسهیل گران و کارآفرینان روستایی وابسته به سازمان جهاد کشاورزی استان در این همایش بزرگ شرکت داشتند.

وی بیان کرد: در نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی که به همین مناسبت برپا شده فعالیت ها و محصولات تولیدی اعضای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی شهرستان های هامون و زاهدان در معرض دید عموم قرار گرفت.

آذرنوش تصریح کرد: عمده محصولات تولیدی دستان توانمند زنان روستایی که در این نمایشگاه عرضه شده شامل کشک، آچار محلی، کشک سفید، روغن محلی، رشته، ماش و ماک عدس، رازیانه، زیره، اجغو، گلاب و تعداد زیادی از عرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه محصولات تولیدی زنان روستایی در همایش کارآفرینی سیستان و بلوچستان

ارائه محصولات تولیدی زنان روستایی در همایش کارآفرینی سیستان و بلوچستان