مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-06پزشكي

بخشنامه ای برای مقابله با اومیکرون به سازمان بنادر ابلاغ نشده است


مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در بنادر کشور گفت: همزمان با گسترش سویه جدید کرونا (اومیکرون) مقررات پهلوگیری کشتی ها در بنادر و کنترل خدمه با سختگیری بیشتری اعمال می شود.

- مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در بنادر کشور گفت: همزمان با گسترش سویه جدید کرونا (اومیکرون) مقررات پهلوگیری کشتی ها در بنادر و کنترل خدمه با سختگیری بیشتری اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بنادر کشور ادامه داد: هیچ دستورالعمل جدیدی از طرف وزارت بهداشت به سازمان بنادر ابلاغ نشده است، اما پروتکل های قبلی کرونایی با سختگیری بیشتری در بنادر اجرایی می شود.

وی گفت: بر این اساس روند اجرایی مقررات پهلوگیری کشتی در بنادر تشدید و با سختگیری بیشتری اجرایی می شود.

به گفته جوادپور، گروه نظارت کشتی متشکل از حراست، گارد دریایی، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت و قرنطینه با هم در لنگرگاه شرایط بهداشتی خدمه را چک می کنند و اگر شرایط طبیعی بود اجازه پهلوگیری کشتی ها وجود دارد.

مسئول مقابله با کرونا در بنادر کشور با اشاره به خبر مربوط به ورود کشتی حامل اتباع آفریقای جنوبی، هند و پاکستان به بندر امام خمینی (ره)، توضیح داد: بندر امام خمینی (ره) یکی از دو بندر بزرگ کشور است که از گوشه کنار جهان کشتی های بزرگ وارد این بندر می شوند؛ به همین دلیل هم زمان با گسترش سویه های جدید کرونا در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه ای برای مقابله با اومیکرون به سازمان بنادر ابلاغ نشده است

بخشنامه ای برای مقابله با اومیکرون به سازمان بنادر ابلاغ نشده است