مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-06سياسي

تشکیل جبهه فرهنگی مشکلات حوزه فرهنگ را رفع می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: ایجاد جبهه فرهنگی و هم افزایی دستگاه های متولی فرهنگ و تکیه بر توانمندی های داخلی، مشکلات حوزه فرهنگ را برطرف می کند.

- ، آیت الله لطف الله دژکام صبح دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: چه بخواهیم یا خیر در جنگ نابرابر فرهنگی قرار گرفته ایم و همه آحاد جامعه موظف هستند این نکته را متذکر شود که فضای امروز، عرصه جنگ فرهنگی است.

وی افزود: راه پیروزی در عرصه جنگ نرم مشخص است و امام راحل راه دسترسی به پیروزی را با هم بودن عنوان کرده اند و افراد جامعه اینگونه به پیروزی می رسند که با هم باشند این درحالی است که به دنبال کشورهای بیگاه بودند ولی اقتصاد ایران به قدری توانمند است که تحریم ها هیچ اثری بر اقتصاد ندارد.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: در حوزه فرهنگی کار به سختی حوزه اقتصاد نیست و گروه های فرهنگی در حوزه های مختلف اجماع نظر دارند و می توان با هم افزایی مشکلات فرهنگی را برطرف کرد البته باید این موضوع مدنظر باشد که جزیره ای نباید عمل شود و نظر جمع بر اجماع دیدگاه ها باشد.

به گفته دژکام، تمامی دستگاه های فرهنگی باید زیر پرچم رهبری باشند تا بتوان منویات مقام معظم رهبری را محقق کنند البته در این میان نباید فراموش کرد که تمام گروه ها و نهادهای فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل جبهه فرهنگی مشکلات حوزه فرهنگ را رفع می کند

تشکیل جبهه فرهنگی مشکلات حوزه فرهنگ را رفع می کند