مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-06پزشكي

ورود اتباع خارجی از مرزهای خوزستان بدون انجام تست ممنوع است


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تا زمانی که جواب تست منفی مسافران خارجی داده نشده است اجازه خروج از کشتی را نداشته و رویداد برای آنها صادر نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشورها براساس دستورالعمل وزارت بهداشت در مرز های هوایی، دریایی و زمینی به سه دسته، پرخطر و سایر کشور ها تقسیم شده اند.

وی افزود: کشور های ویژه کشور هایی هستند که گردش بالای سویه جدید در آنها وجود دارد  که عمدتا آفریقایی هستند از جمله بوتسوانا، لسوتو، مالوی، موزابیک، آفریقایی جنوبی، نامبیا و زیمباوه هستند ورود افراد که به چه صورت مستقیم و غیر مستقیم  در حال حاضر ورودشان به کشور ممنوع است و هموطنانی که از این کشورها وارد کشور می شوند باید 14 روز در قرنطینه و دارای  تست منفی پی سی آر باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کشور های پر خطر کشور هایی هستند که  سویه اومیکرون در آنجا شناسایی شده است که باید به هنگام ورود به کشور حتما دو نوبت واکسن خود را دریافت و تست منفی پی سی آر داشته باشند و همکاران بهداشت ما صلاح بدانند باید تست مجدد بدهند و سوم سایر کشور ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اتباع خارجی از مرزهای خوزستان بدون انجام تست ممنوع است

ورود اتباع خارجی از مرزهای خوزستان بدون انجام تست ممنوع است