مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-06اقتصادي

یارانه سوخت برای هواپیماهای حمل محصولات کشاورزی مصوب شد


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرودگاه پیام ظرفیت بسیار خوبی جهت توسعه صادرات به ویژه در حوزه محصولات کشاورزی برای البرز و استان های همجوار است از این رو انتظار می رود رایزنی لازم برای اختصاص سوخت یارانه ای برای هواپیماهای باری صورت گیرد.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرودگاه پیام ظرفیت بسیار خوبی جهت توسعه صادرات به ویژه در حوزه محصولات کشاورزی برای البرز و استان های همجوار است از این رو انتظار می رود رایزنی لازم برای اختصاص سوخت یارانه ای برای هواپیماهای باری صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی روز دوشنبه 15 آذرماه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه اکنون در البرز شاهد ثبات نسبی در خصوص تامین و توزیع کالاهای اساسی هستیم، افزود: باید تدابیری اتخاذ شود و با رصد جدی بازار هماهنگی هایی ایجاد کنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: از وزارت محترم جهاد و مجموعه مسئولان ملی انتظار عنایت ویژه به البرز را داریم چراکه این استان به دلیل شرایط جغرافیایی و اجتماعی در حوزه بازار مستعد چالش است.

عبداللهی با بیان اینکه تنها 10 درصد از نیاز بازار البرز در خصوص مرغ در استان تامین می شود، گفت: از وزیر محترم جهاد درخواست می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه سوخت برای هواپیماهای حمل محصولات کشاورزی مصوب شد

یارانه سوخت برای هواپیماهای حمل محصولات کشاورزی مصوب شد