مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-06اقتصادي

آجیل شب یلدا چند؟


رییس اتحادیه آجیل و خشکبار شهرکرد گفت: قیمت آجیل از سال گذشته تاکنون افزایش 100 درصدی داشته است، به نظر می رسد شب یلدا باتوجه به افزایش قیمت و شرایط اقتصادی مردم فروش چندانی نداشته باشیم.

- خدارحم مرادی نافچی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه قیمت آجیل از سال گذشته تاکنون افزایش 100 درصدی داشته است، اظهار کرد: یکی از دلایل افزایش قیمت آجیل و خشکبار بالا رفتن قیمت دلار است، زیرا آجیل و خشکبار عموما از خارج از کشور وارد می شود.

رییس اتحادیه آجیل و خشکبار شهرکرد افزود: عموما مردم خرید آجیل برای شب یلدا را به روزهای پایانی آذرماه موکول می کنند، اما به نظر می رسد باتوجه به گرانی آجیل و شرایط اقتصادی مردم شاهد فروش چشمگیر آجیل در این ایام نباشیم.

وی در خصوص قیمت برخی اقلام آجیل، توضیح داد: در حال حاضر پسته با قیمت هر کیلوگرم 250 تا 400 هزار تومان، مغز بادام با قیمت هر کیلوگرم 200 تا 300 هزار تومان، تخمه کدوی گوشتی با قیمت 130 تا 170 هزار تومان، بادام هندی با قیمت 300 هزار تومان، تخمه ژاپنی با قیمت 150 هزار تومان، تخمه آفتابگردان با قیمت 70 تا 80 هزار تومان و نخودچی نیز با قیمت 60 هزار توما ن به ازای هر کیلوگرم در بازار شهرکرد به فروش می رسد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجیل شب یلدا چند؟

آجیل شب یلدا چند؟