مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-06دانش

لزوم تشکیل هیئت اندیشه ورز از مجموعه مراکز آموزش عالی استان قم


استاندار قم با بیان اینکه باید هیئت اندیشه ورز از مجموعه مراکز آموزش عالی استان قم تشکیل شود، گفت: انتقاد سازنده دانشجویان همراه با ارائه راهکار در بسیاری از عرصه ها راهگشا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد تقی شاهچراغی شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با تشکل های دانشجویی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم به مناسبت روز دانشجو خواستار ایجاد هیئت اندیشه ورز از مجموعه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در استان قم شد و گفت: مطالبه گری منطقی، پیگیری، ارائه پیشنهاد و نظر علمی، رصد و نظارت میدانی از مهم ترین وظایف گروه های دانشجویی و علمی به شمار می رود.

استاندار قم با اشاره به بهره گیری از نظریات علمی جوانان و فعالانی که در دانشگاه ها حضور دارند، افزود: انتقاد سازنده همراه با ارائه راهکار با نگاه به آینده در بسیاری از عرصه ها راهگشا است.

وی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی بین دولت و مردم فاصله ای نیست و همه در یک سنگر فعالیت دارند، ادامه داد: از دانشجویان استان مشارکت فعال در عرصه های فرهنگی اجتماعی و سیاسی و تلاش برای تقویت همکاری حوزه و دانشگاه گروه های جهادی و حفظ هویت قم مورد انتظار است.

گفتنی است در این نشست صمیمی نمایندگان گروه های دانشجویی دانشگاه های استان به بیان دیدگاه های خود در زمینه توجه به اولویت های عمرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل هیئت اندیشه ورز از مجموعه مراکز آموزش عالی استان قم

لزوم تشکیل هیئت اندیشه ورز از مجموعه مراکز آموزش عالی استان قم