مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-06اقتصادي

صنعت بیمه ظرفیت های بالای برای کمک به توسعه اقتصادی استان آذربایجان شرقی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ایوب توحیدنیا، مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به .

- مدیرعامل شرکت بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز گفت: با توجه ظرفیت های بالای صنعت بیمه برای کمک به توسعه اقتصادی کشور خوشبختانه این روز ها برنامه ریزی های خوبی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ایوب توحیدنیا، مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر تبریز مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های بالای صنعت بیمه برای کمک به توسعه اقتصادی کشور، بیان کرد: خوشبختانه این روز ها برنامه ریزی های خوبی در کشور و در سطح استان برای توسعه همه جانبه صورت می گیرد، اما مشاهده می شود که صنعت بیمه در این برنامه ها تا حد زیادی نادیده گرفته شده است.

ایوب توحیدنیا افزود: صنعت بیمه به عنوان یک صنعت حامی می تواند نقش اساسی در حمایت از تولید در استان داشته و بیمه می تواند به عنوان یک پیوست در برنامه ها و پروژه های توسعه ای استانی و ملی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت بیمه ظرفیت های بالای برای کمک به توسعه اقتصادی استان آذربایجان شرقی دارد

صنعت بیمه ظرفیت های بالای برای کمک به توسعه اقتصادی استان آذربایجان شرقی دارد