مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:202021-12-06اقتصادي

افزایش قیمت فروش نفت عربستان به مشتریان آسیایی و آمریکایی


عربستان سعودی چند روز پس از تصمیم غافلگیرکننده اوپک پلاس برای ادامه افزایش تدریجی تولید، قیمت فروش نفت خود برای خریداران در آسیا و آمریکا را افزایش داد.

- عربستان سعودی چند روز پس از تصمیم غافلگیرکننده اوپک پلاس برای ادامه افزایش تدریجی تولید، قیمت فروش نفت خود برای خریداران در آسیا و آمریکا را افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اقدام نشان می دهد بزرگترین صادرکننده نفت جهان با وجود شیوع واریانت جدید اُمیکرون، همچنان تقاضای قوی در دو بازار مهم خود می بیند.

شرکت دولتی آرامکوی سعودی قیمت فروش همه گریدهای نفتی خود در ژانویه که به آسیا و آمریکا صادر می شوند را افزایش داد.

قیمت گرید نفتی سبک عرب لایت برای مشتریان در آسیا 60 سنت در مقایسه با دسامبر افزایش یافت و سه دلار و 30 سنت در هر بشکه بالاتر از قیمت پایه منطقه ای تعیین شد.

شش معامله گر و پالایشگر آسیایی در یک نظرسنجی پیش بینی کرده بودند قیمت قراردادهای فروش عرب لایت برای بلندمدت به میزان 70 سنت در هر بشکه افزایش خواهد یافت.

قیمت فروش گرید نفتی مدیوم آرامکو به مقصد آسیا 70 سنت در هر بشکه و قیمت گرید نفتی سنگین این شرکت 80 سنت در هر بشکه افزایش داده شد.

آرامکو قیمت فروش نفت سبک به مقصد آمریکا را 60 سنت در هر بشکه و قیمت گریدهای نفتی مدیوم و سنگین را 40 سنت در هر بشکه افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت فروش نفت عربستان به مشتریان آسیایی و آمریکایی

افزایش قیمت فروش نفت عربستان به مشتریان آسیایی و آمریکایی