مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:202021-12-06اقتصادي

بزرگترین باغ سایبان غرب کشور تا پایان سال در کرمانشاه افتتاح می شود


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بزرگترین باغ سایبان غرب کشور تا پایان سال در کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

- بزرگترین "باغ سایبان" غرب کشور تا پایان سال در کرمانشاه افتتاح می شود ایسنا/کرمانشاه معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بزرگترین "باغ سایبان" غرب کشور تا پایان سال در کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

افشین صفوی در جلسه سازگاری با کم آبی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات متعددی که در بخش کشاورزی برای مدیریت مصرف آب انجام شده، اظهار کرد: یکی از مهمترین این اقدامات ایجاد سایبان برای باغات با هدف کاهش مصرف آب است.

وی ادامه داد: در همین راستا بزرگترین باغ سایبان غرب کشور در استان در دست احداث است و تا قبل از عید نوروز به بهره برداری خواهد رسید.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه وسعت این باغ سایبان را 40 هکتار و فضای مفید آن را 31 هکتار اعلام کرد و یادآور شد: هم اکنون کار کاشت نهال های آن در حال انجام است.

کشت زعفران، شنبلیله و سیاه دانه به جای ذرت صفوی همچنین از کشت محصولات کم آب بَر به جای محصولات پرمصرف هم خبر داد و اضافه کرد: یکی از مهمترین محصولات با نیاز آبی کم زعفران است که کشت این محصول را در استان توسعه داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین باغ سایبان غرب کشور تا پایان سال در کرمانشاه افتتاح می شود

بزرگترین باغ سایبان غرب کشور تا پایان سال در کرمانشاه افتتاح می شود