مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-06اقتصادي

شهرداری در بحث مشارکت با بخش خصوصی نتوانسته موفق عمل کند


رییس شورای اسلامی شهر زاهدان در خصوص ایجاد درآمد پایدار برای مجموعه شهری اظهار کرد: متاسفانه شهرداری در بحث سرمایه گذاری و مشارکت با بخش خصوصی نتوانسته بصورت موفق عمل کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس شورای اسلامی شهر زاهدان در خصوص ایجاد درآمد پایدار برای مجموعه شهری اظهار کرد: متاسفانه شهرداری در بحث سرمایه گذاری و مشارکت با بخش خصوصی نتوانسته بصورت موفق عمل کند.

حسن سپاهی در گفت وگو با ایسنا گفت: اگر نگاهی به طرحهای و پروژه های شهرداری بشود، آنچنان پروژه ای که بتواند محرک توسعه باشد در سطح شهر زاهدان شکل نگرفته است.

وی افزود: درآمدهای شهرداری صرفا از یکسری منابع ناپایدار تامین می شود برای اینکه شهرداری بتواند به درآمد پایدار برسد می طلبد یکسری کدهای درآمدی تعریف کند.

رییس شورای اسلامی شهر زاهدان با اشاره به عملکرد کمیسیون درآمد و سرمایه گذاری شورای شهر افزود: کمیسیون درآمد و سرمایه گذاری در شورای اسلامی شهر توانسته تعاملات خوبی را با نهادهای اقتصادی همانند اتاق بازرگانان، شهرک صنعتی، مجموعه بازرگانان برقرار نماید همچنین برنامه هایی در خصوص تعریف بسته های اقتصادی، استفاده از ایده های و طرح های سرمایه گذاران و ارتباط و تعامل با آنان را در دست اجرا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری در بحث مشارکت با بخش خصوصی نتوانسته موفق عمل کند

شهرداری در بحث مشارکت با بخش خصوصی نتوانسته موفق عمل کند