مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-06اقتصادي

انجام بزرگترین واگذاری تاریخ کشور اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین قربانزاده عصر امروز (یکشنبه چهاردهم آذرماه) با اشاره بر اینکه اینکه خصوصی سازی واقعی و کارآمد زمانی اتفاق می افتد که به واگذاری سهام دولت در شرکت ها نگاه درآمدی کوتاه مدت وجود نداشته باشد، - معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به فراخوان فروش بلوکی سهام دولت در شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، این واگذاری را بزرگترین فروش تاریخ واگذاری های سهام های دولتی توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، حسین قربانزاده عصر امروز (یکشنبه چهاردهم آذرماه) با اشاره بر اینکه اینکه خصوصی سازی واقعی و کارآمد زمانی اتفاق می افتد که به واگذاری سهام دولت در شرکت ها نگاه درآمدی کوتاه مدت وجود نداشته باشد، گفت: تلاش این سازمان ارتقاء کارایی و بهره وری بنگاه های دولتی است که مقدمه آن شفافیت و پذیرش شرکت های دولتی در بورس است.

وی به دغدغه های ایجاد شده درباره خصوصی سازی پالایشگاه شازند استان مرکزی اشاره کرد و افزود: مشکلات مطرح شده در این حوزه به حق است و باید به طور حتم مورد ملاحظه قرار گیرند.

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه در این زمینه باید دو موضوع مورد تفکیک قرار بگیرند، گفت: موضوع نخست تبدیل به سهامی عام شدن و پذیرش در بورس است که باید این اتفاق رخ می داد؛ بورس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بزرگترین واگذاری تاریخ کشور اعلام شد

انجام بزرگترین واگذاری تاریخ کشور اعلام شد